2010.09.10

En vecka har snart kommit till sin ända och nu går vi in på dom sista dagarna, och nu är det helg. En ledig helg som kommer spenderas hemma, med barn i huset. Lika underbart, sitter just nu i soffan och tittar på Idol. Säger varje år när jag sitter och tittar att jag vill söka, men jag törs inte, vet inte varför egentligen.
På måndag ska jag ringa till läkaren angående min mage, har små ont hela tiden och det är inte roligt att ha.
Får hoppas på att dom kan hitta på vad det är för någonting.

Kommentarer
Postat av: Sippan

Håller tummarna! Kram

2010-09-11 @ 19:05:10
Postat av: Olle

Vore kul att höra dig...du får spela in nåt o lägga på YouTube! :)



Hoppas maggen blir bättre snart... :/

2010-09-12 @ 11:28:10
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback