2010.09.05

Hösten smyger sig mer och mer in på oss, det blir kallt på kvällarna när solen gått ner, frost på mornarna när man kliver upp för att jobba. Tråkigt men sant med tanke på att det regnat ganska mycket denna sommaren, men samtidigt väldigt skönt för nu har man en anledning att få sitta i soffan och titta på film/tv, och man kan tända en massa ljus och få mysfaktor.
Denna sommar har varit väldigt händelserik för min del, har hänt en massa roligt. Min älskade stora syster gått upp för altargången med sin älskade. Och dom var så vackra så det finns inga ord som kan beskriva saken, nu längtar jag ännu mera till nästa sommar tills att det är min tur att få gå upp för altargången.
Kom även på att jag hade falska människor runt mig, trodde jag har gjort mig kvitt med dom, men ack så himla fel man hade denna gång. Jaja, nu är dom borta och det är för allting. Skitsnack och påhopp är någonting jag verkligen klarar mig utan i mitt liv. Jag är mycket mognare än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback