2010.10.04

Livet leker och jag är på topp.
Kan inte klaga alls just nu, ja årstiden då men det är inget jag kan göra någonting åt direkt.
Utan den får man leva med. Men samtidigt så hat/älskar jag hösten.
Det är mysigt att få tända ljus, krypa ner under en filt med en kopp thé och lyssna på stormarna utanför fönstret.
Men det är inte lika mysigt med blåst, regn och allt det nu är när man jobbar, efter som man är ute så pass mycket. Men som sagt, man kan inte få allt här i livet.
Även fast inte solen skiner på himlen så skiner den i mitt hjärta och inuti mig.
Sitter oftast med ett leende på läpparna och tänker på hur bra jag trivs med mitt liv.
Med min familj och mina vänner. Jag har bara folk runt omkring mig som bryr sig om mig,
tar mig för den jag är. Som det ska vara. Man ger och tar hela tiden med varandra.
För att jobba för en vänskap är ingenting jag tänker göra igen, utan för mig så handlar det om att ge och ta.
Telefon linjen går åt flera håll, och ibland har man inte tid att svara eller så har man ett minne som sviker och man kommer inte ihåg att svara på ett sms för att man gör någonting och ska göra det senare..
Ja men då är det så, inte så allvarligt. Personen i fråga svarar eller hör av sig när denne har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback