29.05.2010

Raderna ekar tomt här i bloggen. Men när man knappt hinner med sig själv så är det svårt. Jobbar, äter och sover. Försöker hinna med och leva också. Men det är inte alla dagar som man lyckas med den saken.
Förhoppningsvis kommer det väl lugna ner sig nu. Alla som ska konfirmeras har gjort det, nu är det bara skolavslutningar kvar, ett bröllop i Augusti, sen ska det vara lugnt på högtider för ett tag. Och det tackar jag för, så man kanske kan hinna med familj och vänner lite mera än vad man gör i dagens läge. Nu ligger jag nerbäddad i sängen, kollar på tv, kom på att jag inte legat efter jobbet på tre dagar som jag brukar göra. Så det var dags, kändes som om att kroppen var på väg att gå i bitar när jag satt mig ute en stund. Så nu var det bara att lyssna och lägga sig ner och vila en stund.

Imorgon är det mors-dag och då ska jag fira världens bästa mamma, slår ihop mors-dag och min svågers födelsedag som är på måndag, så hela familjen ska samlas hos min storasyster, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback