23.05.2010

Tiden springer iväg ifrån mig, och jag hinner inte springa ikapp den. Jobbar, jobbar och försöker leva. Men orken finns inte där hela tiden. Värmen som har kommit är underbar, men man fick ingen förvarning utan helt plötsligt så var den bara där. Så den har ju tagit lite energi den med, men jag klagar absolut inte. Vill ha sommar, det enda negativa för mig med sommaren är alla "underbara" stickdjur som kommer igen. Så på tisdag när lönen kommer ska jag hämta ut medicin så jag klarar mig ett tag. Cortison tabletter och tabletter som tar den klådan som blir efter myggbett. Så man har ifall, man vet ju aldrig när man får sig ett stick utav dom små liven.

Även denna helg var det konfirmation, denna gång var det ena kusinens tur, så det var igår. Kul att få träffa släkt och vänner, det blir ju inte så ofta som man vill, tar vara på varje stund som ges att få en stund tillsammans med dom, få sitta och prata och umgås ett par timmar, det behöver inte vara så mycket mera för min del. Kravlöst och inga måsten. Helt underbart, och vädret var ju med oss igår, vackert och varmt. Men idag har det ju inte varit lika vackert väder, regn och åska. Huvva denna åska säger jag bara.

Imorgon bär det av till frissan, ny frisyr och ny färg på håret. Skönt att få lämna det gamla bakom sig och gå vidare. Ska försöka lägga upp en bild så ni får se imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback