19.05.2010

Uppe tidigt som dom flesta mornar när jag är ledig, men det är faktiskt ganska skönt att inte sova bort halva dagen. Jag har svårt att sova länge, tycker att hela dagen blir förstörd om man sover till 10-11 på förmiddagarna.
Se vad jag ska hitta på att göra idag, hemmet ska jag behöva ta tag i dammsuga, torka golv, plocka och dona. Skönt att de är lite mellan väder idag så man inte behöver ha dåligt samvete för att man är inne och plockar. Men allra först tänker jag börja med frukost och kika runt lite grann och uppdatera mig med allt som jag brukar göra på mornarna när jag är ledig. Får se om de finns tid till att titta på "Våra bästa år".

Helgen som var så tog min syster konfirmationen, så vi åkte till kyrkan och tittade, dom hade jätte bra redovisningar, och jag skulle som vanligt envisas med att ta nattvarden, fast att jag vet att jag grinar illa likadant varje gång. Och i helgen som kommer blir det en konfirmation till, då är det yngsta kusin som ska konfirmera sig, försöka få tag på honom i vecka och prata lite med honom och höra vad han önskar sig, men i den åldern så vet man ju oftast inte riktigt vad man vill ha. Så förmodligen så blir det en slant som han antigen kan stoppa undan eller köpa det han vill istället, men känna samtidigt lite tråkigt att bara ge pengar, men vad ska man göra?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback