11.05.2010

Njuter för fulla muggar av det helt otroliga vädret som äntligen har kommit till oss, ligger ute i soffan på altanen och har musik på och bara är. Slappar och njuter, av livet. Hade inte kunnat tänkt mig att jag skulle kunna få det så bra som jag har det, verkligen hittat den rätta i mitt liv. Den som jag vill dela allt med, glädje, sorg eller vad det än gäller. Har hittat den som jag vill bli gammal tillsammans med, det är inte alla som får den lycka att hitta den som passar en som handen i handsken. Men jag har gjort det, och jag tänker hålla mig fast här, han kompliterar mig på ett sånt bra sätt. Vi lyfter upp varandra, på alla tänkbara sätt. Delar alla bördor man har i livet. Jag är så otroligt lycklig tillsammans med denna man, denna man som ska få följa mig uppför altargången. Den man som jag älskar till döden skiljer oss åt. Många har rynkat på näsan åt och och i stort sätt sagt att vi är helt dumma i huvudet. Men vad spelar åldern för roll? När det gäller kärlek så finns det ingen ålder. Älskar man varandra så är det bara att lyssna på hjärtat och köra, vad har man att förlora? Visst det kan komma vissa hinder på vägen, men det får man lösa när dom kommer, och inte tänka och gå och vara nervös för vad som komma skall, det mår man bara dåligt över och det blir inte alls bra utav det.

Jag älskar Johan nå så otroligt mycket, så att jag kan göra vad som helst för honom. Han är fått nyckeln till mitt hjärta och han vårdar den väl. Han gör mig hel, utan han vid min sida är jag halv. Han fungerar bra ihop med alla mina nära och kära och det betyder också väldigt mycket för mig. Att det inte är nå gnabb ifrån någon. Det finns inte någonting jag saknar med honom. Att få möta riktig och äkta kärlek är något ovanligt, något som inte vem som helst få göra. Att sedan hitta den som är ens andra halva är helt underbart.


Kommentarer
Postat av: Mia

Nå så otroligt glad för din skull hjärtat.

Visst känns det i hjärtat, själen när man träffat den rätte :)

Jag kommer alltid finnas vid din sida, oavsett vad.

Du betyder mycket för mig, och att se dig så glad, trygg och lycklig gör mig glad.

Johan är en fin människa, önskar er all lycka- det vet du.

<3

2010-05-12 @ 14:33:33
Postat av: pelle

Finns inte så mycket att tillägga. mer än att säga att de e få förunnat att ha de som ni o se att de fungerar kanske sporrar andra att våga ta steget in i ett "omöjligt" förhållande!! Följde själv en gång inte mitt hjärta utan lyssnade på alla andra....inte o rkomendera !! PS kan man kalla dig ornitolog nu ?? =))

2010-05-13 @ 08:46:10
Postat av: Sippan

Så härligt det är när allt bara känns rätt!

Är också en av de få som fått uppleva kärleken som man möter en gång i livet.

Tyvärr höll det inte för evigt, kunde inte konkurrera med flaskan i längden.

Ta vara på varandra och njut! Kram

2010-05-14 @ 11:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback