10.05.2010

Nu vankas en ny vecka med nya tag. Den börjar med en ledig dag, och som spenderas med det jag vill och orkar göra, de regnar utanför mitt fönster så det kommer bli inomhus aktiviteter, men solen skiner hos mig i alla fall, inombords så lyser den starkt idag, är på strålande humör och mår jätte bra, lite trött och sliten efter jobbhelgen, varit mycket tidningar så det har varit en del att plocka med. Men nu går jag in i två lugna veckor och det känns underbart! Söndag som kommer blir de konfirmation för lillasyster, ska hitta en present till henne i veckan, hm och det är ju inte det lättaste att hitta någonting till en 15 åring som knappt vet vad hon vill ha för någonting. Men de löser sig nog ska vi se.

Börjar dagen med dagens skörd med tidningar som älsklingen var hem med för ett tag sen, lite frukost till det så kommer det bli bra, ska be snabeldraken om en liten tango senare, har en hund som hårar just nu, så det är hundhår över allt, ska även bädda rent i sängen igen, gjorde det bara för ca 4 dagar sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback