07.05.2010

Och då var nästan en vecka till ända igen, förstår inte hur veckorna bara kan rusa iväg. Jag hinner inte med, det är månad och helt plöstligt är det fredag. Har vi tappat några dagar på veckan eller vad är det som händer? Ja du jag har ingen aning, för jag hinner inte med vill jag lova.

Jobbar hela helgen så det blir lugnt och fridfullt, ska hem till kära mor imorgon och äta lite mat och umgås.
Inga barn kommer i helgen heller, synd hade velat haft hem dom en stund. Men de kommer en annan helg, man saknar dom när de går några veckor emellan att dom kommer.

Och idag har jag haft mitt körkort i två år, jag som tyckte det var igår jag klarade uppkörningen och fick köra första gången alldeles själv, och det var i körskolebilen, från vägverket tillbaka till trafikskolan, oj så nervös jag var då. För jag fick ju inte köra ensam, bara om pappa eller när jag hade körlektion med trafikskolan, det blev jätte fel, och vilken förändring det blev för mig när jag fick mitt körkort och kunde själv ta mig var jag ville utan att behöva ha skjuts eller åka buss. Nu kunde jag äntligen sitta bakom ratten och köra själv.


Kommentarer
Postat av: Sippan

Kan "trösta" dig med att ju äldre du blir desto fortare går veckorna/månaderna och åren!

Sedan flera år tillbaka tycker jag att det bara finns måndagar och fredagar i veckan, resten bara försvinner och jag har fortfarande inte kommit underfund med vart de tar vägen?

Brukar säga att mina barnbarn växer och blir så stora, förstår ingenting eftersom jag ju inte blir äldre:) Ha en skön helg!

2010-05-07 @ 19:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback