03.05.2010

I hemmets lugna vrå sitter jag i mitt soffhörn och njuter av lugnet. Vill inte ha det nå annorlunda just för tillfället, har varken kraft eller ork till någonting annat. I mina medvetet två nummer förstora mjukisbyxor och en tröja, håret uppsatt så att de hålls undan ifrån ansiktet. Tvn på i bakrunden och bryr mig egentligen inte om vad som visas, bara det låter så är jag nöjd, eller så är den på fast med inget ljud och någon av mina spellistor på spotify rullar. Sitter och tänker och filosoferar om framtiden, om vad jag vill göra och vad som komma skall hända. Hunden ligger oftast tätt intill och små snarkar och har det bra hon också. Jobbar mest hela tiden och försöker hinna med att umgås med familj och vänner så gott det går, så mycket som orken säger att den vill.

Som människa så tänker man och analyserar allt för mycket på allting som händer och sker i sin närvaro, på både gott och ont. Ibland blir det för mycket och man blir off emot allt och alla känns det som, så upplever jag det i alla fall.


Kommentarer
Postat av: pelle

kunde inte ha skrivit de bättre själv !! Helt rätt man tänker o analyserar alldeles för mycke !! ska nog själv ta o göra mer rakt av i stället för att tänka så förbenat innan !! i mitt fall skulle de bli bra mycket mer gjort....på gott o ont =)

2010-05-04 @ 19:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback