18.03.2010

Telefonförsäljare är ett slag för sig, nog för att dom har det som jobb, men hur roligt kan det vara att ringa och vara påstridiga och försöka pracka på saker på folk som inte är intresserade, vill jag köpa underkläder, försäkringar, säkerhetstjänster och vad nu allt dom ringer om, så tar jag väl isåfall kontakt med det företaget om jag vill och är intresserad av att köpa tjänster av. Kläder och etc köper jag i butiker där jag kan gå in och titta och känna på varan om det är någonting för mig. Det kan inte vara roligt att vara telefonförsäljare, gud så himla mycket skit dom får ta, jag är en av dom, jag kan vara riktigt otrevlig emot dom faktiskt, men de står jag för! Eller som när man svarar och de är tyst i luren och efter några sekunder så tutar de upptaget, de är också en sak som irriterar mig.
Nog pratat om det nu.

Sitter här med jordens paltkoma, middagen blev potatis, köttbullar, brunsås och lingon. Riktigt smarrigt och gott, men man äter ju alldeles för mycket när det är så gott, så nu har jag parkerat min rumpa i fotöljen och reser mig inte förrän jag ska ner i duschen och sen vidare till sängen om jag säger så. Blir nog en lika tidig kväll som alla andra kvällar, jag är nog den mest osociala människan på denna planet när jag jobbar, går och lägger mig vid ca 21.00 varje kväll när jag jobbar. Ja ibland även när jag är ledig, men man blir ju så van att man lägger sig samma tid varje kväll så kroppen blir så inställd på det.

Så nu säger jag god kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback