Tvätt & sanering av bilar

Nu är det bara en väckning kvar sen får jag ha en sovmorgon, ska bli riktigt skönt. Sen går jag in på två lugna veckor igen. Har tvättat och sanerat två stycken av jobb bilarna idag, så nu står dom och blänker och skiner, det är bara att passa på medans solen är framme och de är plusgrader ute, för snart kommer det väl ett bakslag igen och ska bli en riktig köldknäpp, går bara å väntar på att det ska bli så.
Men ändå vill jag hoppas på att våren har kommit för att stanna.

Det var riktigt härligt att stå ute och tvätta bilarna, solen skiner så gött på garageuppfarten så man fryser ju inte i alla fall. Så det var en bra sysselsättning för att hålla sig ute, för annars så skulle jag ha gått in och lagt mig och sovit en timme. Men känner att man inte vill göra det heller när det är så vackert väder ute, nog för att man får en hel del sol när man jobbar, men det kan ju vara roligt att få det även när man har fritid.

Ska om ett tag åka in till staden och förtära lite mat, ingen av oss hade någon jätte stor inspiration till mat idag så det får bli pizza åt karln och en sallad åt mig, tror jag i alla fall att de blir åt mig. Är sugen på det nu, men de kan ju ändras lika fort när man kommer dit och läser på menyn. Sen ska vi fara ut till Saladamm till Fredrik & Emma och umgås lite innan de är dags för pensionären Emma att leta sig i säng så jag orkar upp när klockan ringer imorgon.

Imorgon blir de fika med Linda när hon kommer tillbaka till staden efter sin lilla tripp ner till Örebro.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback