Snö?! NEJ vår vill vi ha

Vaknat till liv och gnuggat sömngubbarna ur mina ögon, tittar ut och ser att bilen är vit, det har med andra ord snöat någongång under natten. NEJ! det är inte sant, vill ju inte ha mera snö utan nu vill vi ha vår, värme, sol, fågelkvitter och blomster. Men jag har hela tiden anat att vi ska få ett bakslag eller det blir kanske flera vem vet och nu har ett kommit. Men nu ska vi inte deppa ihop bara för det.

Känner mig duktig såhär på morgonkvisten, MorgonZoo gänget håller mig sällskap via webbradion, hängt en maskin tvätt och nu rullar en ny tvätt rullar och går. Ska nu göra i ordning lite frukost och sen få på mig lite anständiga kläder och åka hem till min älskade mamma, ska följa med henne till Uppsala till läkaren som sällskap och som chaufför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback