Positiv kritik

Fick höra en positiv sak om mig idag, att jag är duktig på att skriva. Det var lite kul att få höra, nog för att jag kanske inte alla gånger skriver om de mest vettiga saker som finns här i världen. Men jag skriver om saker som berör mig och som tilltalar mig. Och det är det jag vill att min blogg ska handla om. Det är därför jag skriver, för min egen skulle. Inte som vissa andra som skriver för att andra vill läsa. Jag vet inte ens vilka hälften av mina läsare är för de verkar inte vilja tillkänna ge sig, något som jag får lov att acceptera. Vill man inte tillkännage sig så kan jag inte tvinga någon att göra det heller. Nog för att det skulle vara kul att ha ett hum om att veta. Det är vissa som sagt vilka dom är och var på ett ungefär dom befinner sig i landet.


Kommentarer
Postat av: Sippan

Håller fullständigt med den som sagt att du skriver bra, det är därför jag är inne på din blogg varje dag. Tycker det är intressant att följa dig i din vardag.

Du vet en del om mig, det får fortfarande räcka. Sköt om dig!

2010-03-04 @ 19:29:32
Postat av: Jenny

Jag läser din blogg. Du läser väl min =)

2010-03-05 @ 20:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback