Ögonen faller ihop med kan inte sova

Sova vad är det för något?
Sovit illa i natt och har du försökt sova i nån timme men nu har jag gett upp. Ögonen svider av trötthet och vill falla ihop, men huvudet och kroppen vill inte sova, de är bara att gilla läget och hålla sig uppe i alla fall då.
Legat på soffan nu ett bra tag och slö tittat på tv och inte gjort någonting vettigt alls.

Laddar för att åka och rida ikväll, ska bli så skönt, vi hade så roligt förra veckan. Och ikväll för jag även sällskap med mig ska bli trevligt. Julia ville följa med och titta.

Och mera snö kommer det, de dalar fortfarande utanför ser jag när jag blickar ut genom fönstret.

Detta inlägg blev väldigt osammanhängande känner jag. Ha lite överseende med det.


Kommentarer
Postat av: Sippan

Hoppas ridningen kändes lika bra den här gången och att du fått sova i natt.

2010-03-03 @ 02:05:00
Postat av: Linnea

Åhh jag vill åxå börja rida igen.. Men så satans dyrt =/ Dom vet hur man tar betalt..hehe

2010-03-03 @ 06:15:34
URL: http://pojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback