Ny vecka med nya händelser

Idag tänker jag vara lat och ta dagen som den kommer. Har och tänker inte planera in någongting heller, utan de som faller mig i smak får de blir till å göra.
Ska i alla fall ta och börja med lite frukost, har för mig att jag har mini-baguetter i frysen som man gräddar färdigt i ugnen mums. Har just nu en hund som envisas med att hon ska ligga och trängas i samma del på soffan som jag, de går ju inte och lägga sig i den långa delen utav hörnsoffan. Nej nej, men men de är ju jag som ger mig till slut och flyttar på mig.

Hade en trevlig eftermiddag igår, älsklingen låg så bakis att han ville krypa ur skinnet. Jag tvingade honom upp ur sängen är jag kom hem ifrån jobbet, så jag kunde få vädra och byta sängkläder, för de luktade ju inte så gott där inne, huvvaligen.
Sen åkte jag in till stora staden och slog till på en solning med Linda och sen åkte vi hem till hennes pappa och fikade och hon tatuterade in sin andra hälfts namn, den blev så fin.

Nej tvn ska på och se om de finns nåt att glo på och sen ska de här bli frukost för magen knorrar som jag vet inte vad så jag tror den har lite åsikter om att den vill få någonting i sig så det är väl bara att lyssna på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback