Ledig dag

Lugn förmiddag, har inte gjort någonting, bara legat på soffan och tittat på Luftslottet som sprängdes! Mycket bra film, synd bara att det var den sista i serien om Millenuim. Har suttit som på nålar hela tiden kan jag tala om, har varit helt inne i filmen och inte varit i kontakt med omvärlden om jag säger så.

Solen skiner ute, den värmer ganska bra, var nyss ut med den fyrbenta damen i huset. Det såg ut som om att hon mös väldigt mycket hon med av att solen värmde på lite grann. Men tack vare min envis förkylning som inte verkar vilja ge med sig så vill jag inte vara ute allt för mycket heller. Denna vinter har jag varit förkyld hela tiden, det har inte varit många dagar som man varit helt 100 heller, riktigt tråkigt måste jag säga. Men men de är som de är, ingenting jag kan göra någonting åt.

På ridningen igår var det jätte kul. Vi hade roliga övningar på saker som jag helt hade glömt bort, var helt slut när vi var färdiga, svettig och trött. Men de är väl som det ska vara, men känner ingen träningsvärk idag, trodde att jag skulle göra det. Men jag klarade mig denna gång och de är ju skönt. Och jag fick sällskap dit också, Julia följde med mig och hon verkade hur nöjd som helst om jag säger så. Kul att vi delar intresse!


Kommentarer
Postat av: Linnea

joo visst är det så, värt varenda krona men när man inte jobbar heltid och har väldigt varierande lön och el 2000:-/månad så är det en väldigt dyr hobby. men just nu söker vi annat boende och jag ett nytt jobb så kanske till hösten har man råd igen =)

2010-03-03 @ 13:33:17
URL: http://pojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback