Huvudvärk & tandvärk ingen bra kombination

Det är en jätte härlig och fin dag, men jag sitter inne och mörklägger allt jag kan. Dagen började med att jag vaknade med jordens fetaste huvudvärk, men med lite frukost i magen så lättade den lite grann i alla fall. Tog mig i till staden och fikade med kollegorna och en kär vän. Mycket skitsnack och roligt. Känner när jag sitter där och dricker kaffe att tandvärken börjar smyga på igen (har en visdomstand som växer diagonalt, tuggytan växer mot tanden framför) och med det börjar genast huvudvärken bli värre, kom hem och tog två alvedon och en tramadol som jag så snällt fått av min underbara mamma att ha i nödsituationer, så nu värkar dom, går som en zombie och har ingen riktig kontakt med omvärlden, de är drag i grejerna, men det enda som hjälper när man har sådan smärta. Jag kan säga att jag är riktigt glad över att jag är ledig imorgon också, man är loj även dagen efter när man har tagit en sådan dos. Jag känner mig ärligt talat full, även fast jag inte druckit någon alkohol. Jag önskar inte ens att min värsta fiende fick känna av denna blandade smärta kan jag tala om

Appropå alkolhol så hör och häpna så tog jag faktiskt ett glas vin i går kväll, jag som ratat alkohol så länge, inte varit sugen eller någonting. Senast jag drack någonting överhuvud taget var på julhelgen när jag tog en cider, hm ja jag är väl den mest tråkiga 20 åring på denna sidan jordklotet, men jag tycker att de är godare att ta ett glas cola eller jucie eller någonting. Sen känner jag inte något behov utav att hälla i sig en massa alkohol för att ha roligt, nej de har jag lika gärna nyketer om inte mer egentligen. Men jag har mina åsikter och de finns dom som anser att jag är helt knäpp i bollen som tycker så. Men smaken är som baken väldigt delad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback