Fika på kvällskvisten

Nyligen hemkommen från en helmysig fika hemma hos min älskade pappa, en slät kopp kaffe och en massa prat, det kunde inte bli bättre. Så underbart mysigt att vi kan sitta och prata om verkligen allting, inga krav och inga måsten, bara få ha varandra nära för en liten stund. Och jag berättade för honom vad som kommer hända. Tror han blev glad, det kändes som det i alla fall. Lite chockad också, men tro det vem skulle inte bli det när man får reda på det. Jag kommer berätta lite mer senare inte just nu efter som att allt inte är riktigt bestämt ännu.

Nu går jag in på mina 3 sista dagar sen får jag gå in på lite lugna veckor igen. Är lite sliten i kroppen efter dessa två veckor, men de är så. Får man bara sova en stund när man kommer hem så blir det bra. Sen går allt mycket lättare nu när solen tittar fram, den ger en mer energi än vad man tror att den gör.

Nej ta och värma en Gorby´s och äta och sen åter rikta uppmärksamheten mot tv:n och titta på Sveriges värsta bilförare, ett helt sjukt program. Man undrar ju hur dom har kunnat klarat att få körkortet. Sen blir det sängen och läsa min bok för att sedan sova så underbart skönt brevid mina älsklingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback