Ekar tomt här och orden är någon annanstans än hos mig

Här har det ekat tomt över helgen. Men det har varit fullt upp hela tiden. Är tom på ord, vet inte riktigt vad jag ska skriva heller.
Det har hänt en massa skoj i helgen, jag hör och häpna nu mina vänner jag var ut och festade i fredags, bra dragen blev jag, fick i mig en liter vitt vin och ett par cider, så i lördags mådde jag verkligen som jag förtjänade. Hela förmiddagen tillbringades sittandes på toagolvet med huvudet i toaletten.
Men smakar det så kostar de som jag fick höra utav en kär vän, och det stämmer mycket väl. Det var ju jag själv som vickade i mig all alkohol och ingen annan. Men det var länge sen jag hade så trevligt på en fest, massa trevliga människor som förgyllde min kväll.


Kommentarer
Postat av: Classy

Roligt att du haft en trevlig helg :) Hur står det till idag då?



Föresten snygging, om du vill får du gärna ta å rösta på mig som "månadens babe" här: http://emmakullbratt.blogg.se/2010/march/manadens-babe-tavling.html

Röst nr:3



ALLA SOM RÖSTAR LÄNKAS PÅ MIN BLOGG!!! :)

2010-03-29 @ 16:32:11
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: jennifer

låter fint

2010-03-29 @ 16:42:20
URL: http://hejsanjennifer.blogg.se/
Postat av: Sippan

Ja ibland får man ta det onda med det goda....! Huvudsaken var att du hade roligt och träffade trevliga människor, ibland behövs det verkligen. Ha en skön vecka!

2010-03-29 @ 19:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback