Barnvakt med en massa bus

Ännu en ledig dag till ända, har strosat runt med mjukisbyxor och en collagetröja på mig och håret uppsatt i en slarvig knut mitt på skallen. Jag har trivts jätte mycket, haft mina underbara syskonbarn här ett par timmar då jag blev barnvakt. Vi busade i massor, ritade och tittade på film. De är inga svårigheter att ha dom här, de känns som om att dom är trygga tillsammans med mig och Johan dom busar lika mycket med mig och det är riktigt skönt att det är så. Så det inte är bara mig dom är trygga med.

Sitter just nu och mofflar i mig chips med vitlöksdipp, väldigt onödigt och onyttigt men så himla gott, har haft sug efter vitlök i flera dagar. Men hållit band på mig att jag inte ska äta, med idag föll jag verkligen för frestelsen. Sitter och tittar på premiären på " Håkans bar", svårt att ge ett utlåtande innan man sett hela första programet, men jag tror de är ett program som jag kommer vilja följa. Jag gillar Håkan, han är en riktigt skön människa, så genom ärlig på nåt sätt.

Imorgon vankas en ny arbetsdag och på kvällen ridning igen, så underbart. Längtar till varje tisdag få komma iväg till stallet och få känna doften av hästarna och de är så avslappnande.



Mina två underbara & bästa syskonsöner. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback