31.03.2010

Haft en urmysig dag, började med en rejäl sovmorgon för att vara mig sov ända fram till klockan var efter nio. Riktigt skönt att få sova ut nån gång ibland, eftersom de inte händer allt för ofta. Vaknade till liv och gnuggade sömngubbarna ur ögonen och fick på mig lite paltor. Åkte hem till mamma och snyltade lite frukost (så tråkigt att äta ensam, bättre med sällskap), satt där ett tag och pratade lite grann, så skönt att jag och min mamma har en sån öppen relation till varandra och verkligen satt sitta och prata om allting. Sen åkte jag hem till min allra käraste gumma i Västerås och tog en fika och myste med hennes underbara dotter. Satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Tack gumman för kläderna!!!!

Nu sitter jag hemma och väntar på att älsklingen ska ringa och säga att jag ska åka in till staden och hämta honom och så att vi kan äta lite latmans mat, orkar inte stå vid spisen idag. Han är in och hjälper våran lilla herr Eriksson och lastar bil och släp på fabriken. Sen blir de hem och bänka sig i soffan och titta på alla program som går på tv och sen dyka i säng så man orkar med arbetsdagen imorgon. Men har en känsla av att jag kommer kunna få vänta ett tag på att dom kommer ringa och säga att de är dags för mig å åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback