25.03.2010

Idag har det inte varit en lugn stund! Jobbat, hem svidade om till lite bekvämare kläder och fick i mig lite granna att äta, sen bar det av till kära mor på en snabb visit för vidare in till stora staden Enköping för stodhandling, så nu är varenda förråd i huset påfyllt så vi klarar oss ett tag. Sen har jag varit duktig att betalat räkningarna så har man även det avklarat för denna månad, nu är det bara det som dras på autogiro kvar, men det är ju inget som jag kan påverka, det måste bara finnas pengar på kontot så dom kan dras.
Nu sitter jag nedsjunken soffan med myskläder och har paltkoma så jag tror jag svimmar, middagen idag bestod av ärtsoppa och våfflor efter det. Det är ju ändå våffeldagen idag, passade på att köpa ett dubbel våffeljärn på Ö&B idag när jag var dit, dom hade för ett bra pris, så det var bara att passa på.

Imorgon vankas en ny arbetsdag, sen hoppas jag på att min kära syster inte har huvudvärk så vi kanske kan ta oss ut för att förtära varsin öl/cider och glo på folk och sitta och snacka skit, så skönt det skulle vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback