24.03.2010

Sitter just nu och fördriver tiden med en djuprengörande ansiktsmask, så skönt. Får se om det blir nå bättre, de brukar kännas renare och bättre efter en sådan.
Blev sugen på att lägga en när jag såg ansiktsmaskerna inne på Lindex när jag var där med Mia, kom då på att jag har ju såna hemma.
Blev en fika på Johansson´s, blev en baguette fylld med räkor och rhode island dressing och en cola till det (smarri smaskens). Trevligt att bara få ha varandra nära en stund och få prata av sig om vad som händer och sker runt omkring.

Idag har jag tagit det stora beslutet, nu ska jag påbörja projektet sluta röka! Har tills nu rökt 4 cigaretter. Känns riktigt bra, har knappt snusat heller. Så inom snar framtid ska det vara slut rökt, sätter inget datum eller någon tidspress utan bara att jag ska sluta det känns bäst för mig, plockar bort onödiga cigg lite här och var under dagen.

Jag har ju haft sådan hosta senaste tiden, och nu har jag kommit fram till att det beror bland annat på rökningen.


Kommentarer
Postat av: Mia

SuperMysig dag med dig hjärtat <3



Ida va så fin/nöjd i sina nya kläder också...

Hinner du med en solning imorgon efter jobbet ? Hör av dig isf :P



Kramar

2010-03-24 @ 19:38:23
Postat av: Olle

Lycka till med rökslutningen!! :) Du kommer må så mycket bättre....och så kommer du lukta hallon oxå!! ;)

2010-03-24 @ 19:57:45
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: pelle

Sluta röka projekt i egen takt låter som en utmärkt ide !! de handlar bara om ens egna personliga diciplin inga plåster o tuggumin o annat som man i stället blir beroende av !! Lycka till ! Du har mitt fulla stöd !!!!

2010-03-24 @ 21:49:34
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket :)

2010-03-25 @ 18:46:57
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback