08.03.2010

Nu känns det som om att våren har kommit, men jag törs inte riktigt hoppas allt för mycket än. Det kan ju komma ett bakslag när som helst innan man ens hinner blinka. Men just nu njuter jag varje stund, stå ute i solen och njuta så underbart! Hoppas nu bara att den får stanna.

Kom hem för ett tag sedan, tog mig in till staden, skulle handla och tanka lite granna. Men jag hämtade upp Linda och tog oss till å sola på ett drop-in solarium inne i centrum. Så härligt, 20 minuter räcker alldels ypperligt. Och de är så avslappnande, så nu av värmen så har ryggvärken släppt lite också. Så de är riktigt najs, det som är så skönt också är att jag aldrig blir röd, utan jag blir brun på en gång när jag solar och de syns efter första solningen. Hihi, lite stolt över det!

Och idag är det den Internationella kvinnodagen, en dag som jag tycker är bra. Kvinnor behöver uppmärksammas på ett annat sätt än var karlar gör, nej jag är inte feminist. Men karlar syns på ett helt annat sätt än vad vi kvinnor gör. Dom är starkare och större än vad vi är. Så jag anser att det är en bra dag.

Ställa sig och laga lite mat innan allt på tv börjar. Blir korv med bröd, vi är ibland väldigt dåliga på att orka och komma på vad man ska äta för någonting, de är skillnad när ungarna är här, då är vi mer noga vad som äts och inte och att det ska vara variation på maten. Så är det inte när det bara är vi två. Men de är förmodligen så i fler familjer än bara oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback