Vill skrika ut all min lycka

Musik som jag tycker om strömmar ur högtalarna på lagom hög volym, en brasa i öppna spisen, min älskling som sällskap. Jag har ingenting att klaga över, jag har allt jag vill ha.

Den bästa älsklingen som man bara kan ha, vänner runt omkring mig som jag älskar och som ger mig energi. En familj som är helt underbar. Även fast jag känner att jag inte alltid hinner med alla, man jobbar ju nästan hela tiden så man känner att vissa kommer i skymundan, men det är inte meningen. Jag önskar ibland att jag kunde dela på mig så jag kunde hinna med att få ägna lite tid med mina nära och kära mer än vad man hinner just nu. Men dom vet själva hur de är och de är väldigt skönt det. Så dom inte blir sura för att man inte hinner. Livet är sånt, man måste jobba för att man ska kunna överleva i detta land nu.

Det finns massor som jag skulle vilja skrika ut, men det får vänta lite grann. Min lycka kan jag skrika ut, men det är andra saker som jag skulle vilja skrika ut till hela världen. Kan inte tro att det är sant, men det är det. Det är några få förtrodda som redan vet vad det handlar om. Men, det får vänta ytterligare lite till innan det får komma ut till hela världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback