Hej god morgon huvudvärk

Vaknar kollar på klockan 10.00 chockad, skönt med sovmorgon, men att vakna med jordens huvudvärk är inte lika trevlig.

Stor t-shirt, mjukisbyxor, morgonrock och en håret uppsatt i en väldigt sne tofs. Det är min förmiddag, små fryser och känner mig seg i hela kroppen. Kryper längre upp i soffan och kurar ner mig och slö glor på tv.
Hunden ligger brevid mig och snusar och sover. Ute skiner solen, hoppas på att huvudvärken släpper så man kan ta sig ut på en promenad så man får andas in lite av solskenet lite granna.

Ridningen igår var jätte kul, vi hade teori, säkerhet i stallet, sen hade vi lite voltige, för att vi ska få känna och hitta balansen. Mycket lättare då med voltige, man behöver inte håla koll på tyglar, stigbyglar och andra hästar. Vi hade jätte kul, skrattade mycket med varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback