Tar snön aldrig slut?

Hurmf säger jag bara, var överlycklig på dagen idag att det hade gett med sig med snöandet, vägarna var ändå skapliga idag, de enda var imorse på 70:ian på väg till Enköping imorse som var oplogad. Men annars var det helt okej. Trodde att det skulle vara mycket värre.
Men nu så har det envisats med att de ska börja igen. VARFÖR????

Tjejorna ska komma i helgen, mys. Det är så härligt att ha dom hemma, nog för att vi inte alla gånger gör så himla mycket så är det bara skönt att veta att dom är här. Sen så kommer väl militären hem också skulle jag tro.
Får se hur mycket lumpen prat det blir denna helg, blir väl som vanligt, jag lessnar och går och lägger mig till slut.
Jag försöker byta ämne till något annat, pratar om de några minuter sen så går vi raskt vidare och de är lumpen igen. De är inte lätt att vara kvinna i detta hus! Skämtåtsido.

Tror att jag har fått en inflammation i min vänster arm, är inte säker men jag tror att de är något sånt. De värker och känns som om att jag har mjölksyra i hela armen typ, en väldigt obehaglig känsla kan jag tala om.
Men de som inte dödar de härdar.

Är en aning avis på min mamma och c/o som åker till Thailand nästa helg och blir borta i 3 veckor, åka till värmen och bara ha det bra och få slappa och sola och bada. Hm, men jag får vara kvar hemma i kalla Sverige och vara en skötsam dotter och jobba och slita och tjäna pengar.
Med tanken på att dom ligger i värmen på stranden och sipprar paraply drinkar, åker på elefant safari i djungeln mm. De är lite orättvist måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du skriver blogg igen.. Jag har bytt ännu blogg så jag har börjat bloggat igen. Nu har jag lovat mig själv att blogga varje dag!!



Maila mig så får du min blogg

kram

2010-02-04 @ 22:32:17
Postat av: Sippan

Så roligt att du skriver igen! Ha en riktigt skön helg.

2010-02-05 @ 17:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback