Oväder på inkommande?!

Dom varnar ju i alla fall för det på nyheterna och i tidningarna, i Skåne hade det varit ett helvetes väder igår kväll och natt. Hm, här blåser de som tusan så de kommer väl nå hit med, vi ska väl få våran del vi också. Nog för att jag anser att de får vara bra med snö nu, det räcker gott och väl med den som ligger på backen redan.
Dom säger ju att det ska komma hit upp nu på eftermiddagen/kvällen, kan ju hoppas på att det bara blåser förbi och missar att komma någonting just här :P..

Ska snart ta och brumma in till staden för att infinna mig på tandläkaren för en undersökning, känner inte alls för det, har våndas över denna tid ända sen jag fick hem kallelsen, men det är bara att glatt ta sig dig och slänga ut en massa pengar. Men jag har en 300 kr rabatt av någon anledning som jag tänker använda.
Så nu har jag stått och borstat tänderna de nogrannaste som man bara kan göra och tagit tandtråd med för den delen, då kanske dom blir lite nöjda i alla fall, men jag vet ju att dom kommer plocka tandsten på mig i alla fall. De finns inget vidrigare än det. FY F*N säger jag bara, huvva ont och läskigt. Skönt efteråt när de är luft mellan tänderna igen, de ilar när man andas med munnen när man är ute, nästan så att tänderna fryser.
Om nu tänder kan frysa vill säga.. Hmm, bra fråga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback