I dessa förkylningstider

3:e eller 4:e gången denna förkylning tar om, nu är jag jätte less på det här. Vill vara frisk och kry. Men jag har ju hellre en förkylning istället för vinterkräksjukan eller magsjuka så.
Men de är inget kul att hela tiden gå runt och snörvla och hosta och låta som en kyckling.

Var och står handlade i Enköping igår, så nu är alla förråd påfylla igen, skönt så man slipper småhandla hela tiden. Var hem till min kära moder och vattnade deras blommor och tittade till huset. Och sen hem och göra detta tråkiga vuxen görat som måste göras varenda månad, betala räkningar. Men nu är det gjort så man behöver inte bry sig på en månad igen.

Denna vecka har varit väldigt intressant i vädret, i måndags var det nästan 30 minus grader och idag fredag så har det varit plus grader och regnat. Hm, undra tro om det någonsin kommer att bestämma sig hur vädret ska vara eller inte?!

Nu har jag tagit helg, med denna förkylning. Bänkat mig i soffan med myskläderna på och en filt och en hund att gosa med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback