Hittar så sakteliga tillbaka

Nu så känner jag att de är dags att försöka hitta tillbaka hit igen. Har faktiskt saknat att blogga lite grann, men det har varit så mycket runt omkring så jag kände att det var dags att låta den vila lite granna. Har ju som sagt skrivit lite på Twitter, men det är inte samma sak. De är inte samma känsla för där vet man inte riktigt vilka de är som läser och inte. Nog för att jag bara har mina aningar vilka ni är som är här och läser för jag har ju frågat en gång förut och det var inte så många som ville tillkänna ge sig, skulle vara kul om ni ville skriva vem ni är och vilken del utav landet ni bor, de räcker med län eller stad och ett namn så skulle jag vara väldigt glad, för jag har sett att det har varit en hel del aktivitet här fast jag inte har skrivit någonting. 
Så här med säger jag väl välkommen tillbaka till min blogg och mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Sippan

Hej välkommen tillbaka!!!

Twitter i all ära men fy fagerlund så opersonligt och tråkigt det blir att följa. Dessutom kan man inte svara eller kommentera om man inte själv är registrerad.



Ser fram emot att få lite mera personligt skrivna berättelser ur ditt liv så som du gjorde tidigare.



Jag bor inte norr om Umeå utan någonstans därifrån till Malmö, närmare än så blir det inte just nu och jag vet att du vet varför.



Vi hörs säkert snart igen! Hälsningar i snöyran

2010-02-01 @ 16:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback