För vi kör med lördagsmys

För i detta hus kör vi med lördagsmys istället för fredag. Blir tacos till kvällen och en massa onyttigheter, godis och chips med dipp. Men jag kommer väl som i vanlig ordning däcka i soffan som jag brukar göra för att man är så trött och slut efter en arbetsdag.

Tjejerna har rensat ut sina garderober på kläder som är för små, en del har jag rensat ut åt Mimmi (mammas fosterbarn) som jag tänkte att hon skulle få, det andra tänkte jag lämna vidare till Hela människan eller Strömsbacka är i Sala, tycker de är bättre att de får gå vidare än att kasta fullt användbara kläder. De känns så onödigt. Eller vet nån var de finns någon UFF eller Myrorna container här i Sala? För jag har då ingen aning om var man kan hitta nån sån.

Funderar på om man ska ta sig en grogg men då spelar jag väl bara på läppen ännu mer och somnar i en hög i fotöljen. Men de skulle ju vara gott och avslappnde på en gång. Hmm har lite och fundera över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback