Feb. 5, 2010

Ett år har nu passerat. Ett år?! Hur kan detta ha gått till, vi har levt ihop i ett år.
Ett år som var väldigt händelse rikt om jag säger så, men samtidigt ett helt underbart år.
Ingenting som jag skulle vilja ha ogjort. Jag älskar honom mer och mer för varje dag som går.
Blir mer och mer säker att det verkligen är rätt. Att det är han som jag vill dela mitt liv
tillsammans med och ingen annan. Det är han som gör mig hel, han som är mina andre hälft och som finns där vad som än händer, hans famn är alltid öppen för mig som det ska vara. Han är även min bästa kompis, den som jag delar både glädje och sorg tillsammans med.

Det känns verkligen att jag har hittat rätt!


Kommentarer
Postat av: Sippan

Visst är det underbart när det bara känns rätt. Ta väl vara på varandra och vårda relationen så håller den länge! Lycka till!

2010-02-05 @ 18:17:13
Postat av: Kvistan

Härligt att höra, hoppas ni får en underbar helg och många massa fler år tillsammans :)

2010-02-05 @ 19:04:08
URL: http://kvistan.blogg.se/
Postat av: Linda

Driver du med mig? Ett år? ETT ÅR? Vart tog tiden vägen? Jag måste ha tappat min. Hmf. vad gjorde jag för ett år sen? Öhm, öhm. Jo, jag var nog i Sala, skulle jag tro. Och jobbade på rättpsyk. Eller nej, äsch. Skit samma. Ett år av kärlek är fint. Puss på rumpan!

2010-02-07 @ 21:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback