En spark i baken så de händer nåt

Igår somnade nog både jag och min älskling med ett leende på läpparna. Jag gjorde det i alla fall, det vet jag.
Att se hans min och reaktion, var obetalbar kan jag tala om.
Min fotograf är överlycklig och i extas i stort sett.
Moder min överlycklig.

Mer säger jag inte i dags läget. Det kommer så småningom, det är ingen bråska än på ett tag.

Måste sparka mig i baken och börja städa eftersom älsklingen fyller idag och det sägs komma lite folk som vill ha tårta och kaffe. Så tårtan smällde jag ihop igår, ska bara på grädde och garnera den. Bullarna ska tas upp ur frysen.

Golven dammsugas och torkas det ska plockas och donas. Just ja komma ihåg och byta den där förbannade gardinen i köket som fortfarande inte har blivit gjort. Jag är inte mer än människa jag heller jag erkänner det.

Kommer åter senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback