Äntligen helg

Om man är trött på en fredag kväll så säger min pappa att man är gammal.

Då måste jag vara gammal, det är fredag kväll och jag är helt slut, sitter och gäspar och småfnittrar åt ingenting.
Hm, ja jag står för att jag kan vara gammal fast jag bara är 20 år.
Men i det vädret man jobbat och kört i idag så är det nog inte så konstigt att man är trött, sitter på helt fokusering hela tiden för att hålla koll på alla andra som också är ute i trafiken för att det inte ska hända någonting.

Har nyligen kommit hem, hämtat Julia i Hallstahammar, hon blir här över helgen. Mys <3
Var in och handlade och köpte med pizza hem, riktig latmans mat idag, hade ingen inspiration till att hitta på någonting annat att äta, och hade heller ingen större lust att stå vid spisen heller för den delen så det blev lättast så. Kvällen kommer gå i lugn takt, hjärtat och Julia har bokat tvn 21:00 för att kolla på hockeyn Sverige-Vitryssland, känns som om att jag kan vara utan det. Så då parkerar jag mig sittandes i sängen och titta på en film.

Jag är förmodligen den tråkigaste i världen som är så ointresserad av sport och OS så det inte är sant åt det, finner ingen mening med att spendera timmar framför tvn för att titta när dom stakar sig fram på skidor, eller liknande, nej jag anser mig ha annat att lägga min tid på istället.

Helgen kommer också, imorgon ska vi hem till min älskade storasyster med familj och äta tacos, riktigt smarrigt.
Sen har jag tänkt mig försöka hinna med en underbar vän om jag känner att förkylningen gett med sig ordentligt så jag inte smittar ner dom.


Kommentarer
Postat av: Olle

Jamen sport är faktiskt väldigt tråkigt.... Synd dom andra int efattar det..så man slipper inställda/försenade/flyttade program på tvn...som är betydligt intressantare!! :)

2010-02-19 @ 21:43:52
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Mia

Längtar efter dig.

Hoppas ni får det mysigt hos syster din :)

Kärlek <3

2010-02-20 @ 11:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback