28.02.2010

Gårdagkvällen var jätte lyckad, trevlig sällskap av en underbar vän, god mat och trevligt samtal. Så himla kul, avslappnat och skönt. Att få komma iväg och sitta med någon man håller kär. Att äta och få sitta och prata.
Det måste göras om flera gånger.

Har varit iväg och jobbat några timmar nu på förmiddagen, kört ut Expressen i Enköping med gratis böcker, huvva säger jag bara. Men det gick bra, väglaget är ju inte det bästa och sen är de snöblandatregn som kommer ner.

Så nu har jag bäddat ner mig i soffan och har inga planer på att kliva upp om jag verkligen inte behöver, det är jag, hunden och min vapendragare toarullen. Får bli att titta på någon bra film eller nåt, för på tvn så visas bara skit rent ut sagt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min Underbara vän <3

Det var supermysigt att tillbringa kvällen tillsammans med dig, skön miljö, god mat, mysigt och trevligt.

Det känns så avslappnat tillsammans med dig, du är en underbar vän <3

Saknar dig !

2010-03-01 @ 12:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback