27.02.2010

Jag har tydligen tagit decibel rekord i natt med min snarkning. Det är inte så lätt att sova med en näsa som är täppt som bara den. Sovit med öppen mun så man är ju lagom torr och dann i den. Men men det som inte dödar det härdar. Så länge jag inte har någon feber så är det bra i alla fall.

Ska försöka ta mig in till stan och handla näsdukar idag, går ju inte och snyta sig i vanligt papper, torkar ju ur runt näsan så den blir illröd och torr som fnöske, sen lär man väl ta sig en tur runt på torget efter som de är vintermarknad. De är ju bara så att man lär i ju i alla fall titta, nog för att det alltid är samma skit och man sällan handlar någonting, men det kan vara kul att se lite folk i alla fall.

Läntar till ikväll, ska ut med min älskade vän Mia och äta lite mat och bara ha det trevlans. Sitta och prata och ha kul tillsammans. Ska bli hur mysigt som helst, men kommer inte bli så himla sent. Ska ju upp och jobba extra imorgon bitti, bara för att det ska ut gratis böcker med Expressen. Men men, några timmar det gör ingenting, får ju nästan hela dagen och göra vad jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback