23.02.2010

Hade en genom mysig kväll igår, mat och tv tittande. Sonen i huset satt här med oss, han blev nog skrämd av det tv progam vi tittade på. Han kommer nog aldrig vilja skaffa barn. Vi tittade på "Familjen Annorlunda" på 4:an. Och jag förstår inte själv hur man kan skaffa nio st barn, och den familjen bor i en lägenhet i en förort till Stockholm. Nej jag säger då det, nog för att jag tycker om att ha en stor familj, men någon måtta får det vara.

Slö glor på tv och håller på att vakna till liv igen, sovit en god lur på soffan efter jobbet.
Nu väntar jag på att klockan ska gå lite grann så jag kan skutta i ridkläderna och bege mig till Heby och hoppa upp på hästryggen och få njuta!

På lördag ska jag ut med en väldigt god vän och äta mat. Ska bli så mysigt.
Prata och skratta och ha roligt. Längtar så, dagarna går så sakta tills dess.
Söndag ska jag egentligen vara ledig, men det blir till att jobba extra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback