Var hälsad våren med värme sol och allt vad de innebär

Solen och lite värme har äntligen kommit hit till oss! Njuter för fulla muggar av att bara känna solen smeka ens kind när man går utanför dörren. Var riktigt skönt att knata genom centrum i Silverstaden imorse och solen sken på himlen och var så vacker, men det är ju lite kyligt om mornarna, men det kan jag faktiskt ta och överleva. Bara av att ha solen här så man känner att våren kommer mer och mer är så skönt.

Skulle egentligen behöva vara ute i trädgården och mocka hundskit, plocka i rabatterna, köpa blomjord och blommor och plantera i blomlådorna. Men jag måste ta itu med städningen först, även fast de tar emot i detta väder. Men dammdinosaurierna anfaller då är det dags att göra någonting åt det, sen tror jag golvet skulle bli lycklig om de fick all lera och jockel borttorkat ifrån sig. Det var ett tag sedan sist, sen hade vi ju två hundar till här hemma i helgen och hjälpte till och röja, det blev ju inte mer städat av det om jag säger så. Så det är bara att ta itu med det, det är ju ingen som gör det åt mig tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Sippan

Hur gick det med städningen, blev det gjort? Hoppas du mår bra och får en riktigt skön helg!

2010-04-17 @ 03:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback