18.04.2010

En ledig helg till ända, dom bara springer iväg och det känns knappt som om att man har hunnit med att varit ledig, dom helger man är ledig går hur fort som helst och dom man jobbar är sega. Det är ganska konstigt att det kan vara så.

 Tjejerna hemkörda för denna helg, varit skönt att ha haft dom hemma en stund, nog för att det har varit lite liv och stoj men ändå. Har nyss smällt i mig tacos rester sen igår, så nu är man mätt och belåten och nöjd, slog mig ner i soffan och gick in på tv-tablå för att inse att det bara är skit på tvn ikväll. Hm jag som hade hoppats på att det skulle vara någonting bra att se, men där gick man på en skaplig nit.

Hade en ur trevlig kväll igår med grabbarna och de få tjejer som var med, lite vin, prat och jänke åk. Synd bara på vädret att det började regna men det gav ju sig till slut. Kvällen slutade på topp och jag var hemma igen vid 01.00 tiden och jag har inte alls varit så sliten idag, har mått oförskämt bra för att ha varit ute och svirat och druckit, ganska skönt det, med tanke på hur jag mådde sist jag var ute.

Idag har det varit en hemmaplock dag, tvättvikning, tvättning av kläder, plockning och doning. Slog nog i huvudet och tog fram vattkannan och blommorna fick sig en sup, jag som aldrig kommer ihåg det annars. Mamma och c/o kom förbi på en snabbkaffe när dom var på väg hem ifrån Saladamm där dom varit på besök hos storasyster med familj. Sitter i ett av dom alla dagliga samtalen med Linda.


Kommentarer
Postat av: Linnea

nej jag förstår inte heller vitsen, eller jo om man skriver mycket som är privat och skriver för sin egen skull, men det är så jävla drygt och irriterande att dom ska snoka i min när inte jag får ta del av deras.

2010-04-18 @ 20:32:33
URL: http://pojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback