Avundsjuk och vill också

Sitter nedsjunken i soffan med morgonrocken på och myser. Lite tända ljus och massa onyttigheter står på bordet. Sitter och tittar på Talang, jag är så imponerad på dom som söker och är med, avundsjuk med för den delen. Skulle också vilja göra det och se hur långt man skulle kunna komma, men jag vågar ärligt talat inte. Stå där framför Bert Karlsson, Charlotte Perelli och han den andra. Huvva vilken scenskräck jag skulle få, men de skulle vara kul att testa och få ett utlåtande av riktigt proffesionella människor som vet vad dom pratar om. Vi får se om jag lyckas någon gång ta mig mod och söka till någongting i framtiden.

Kvällen kommer fortsätta lika lugn som den har börjat, imorgon vankas ny arbetsdag, skulle egentligen ha åkt hem till kära storasyster med familj imorgon och ätit mat men hon stackaren ligger magsjuk så då blev det ingenting med det. Får se om vi kanske åker hem till mamma istället.

Nä nu hämta ett stort glas cola och fortsätta titta på Talang. Ha en trevlig kväll mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback