28.04.2010

Solen skiner och det är vackert väder, men jag känner inte att jag skiner med den. Jag vet inte riktigt vad det är, en down period eller någonting. Det snurrar i skallen och jag skriver ner och låter det ligga i min mapp "opostade blogginlägg", förmår mig inte att publicera dom. Tråkigt men sant, men det har sina förklaringar till varför jag inte gör det utan dom får ligga kvar där dom ligger där dom ligger.

Är glad att jag har mina bollplank via telefon och msn, som man kan prata med om allting och få ur sig allt som händer och sker runtomkring, sånt som jag inte vill att vissa personer ska veta om, eller att dom ska läsa för att få vatten på sina kvarnar.För det är ingenting jag tänker låta dom människorna få.

 Lyssnar på musik och försöker tänka positivt, men jag är negativ ändå, mot mig själv hela tiden.Jag vet inte vad det beror på, jag har alltid varit självkritisk, det hade blivit bättre, men det har rasat tillbaka till gamla tider. Varför?Ingen som kan ge mig ett svar på det?

 Usch vilket negativt inlägg detta blev. Men det får ni leva med, det finns ingen människa på denna värld som är helt perfekt, hur skulle det se ut då? Om vi alla var perfekta, ingen värld som jag skulle vilja leva i kan jag ju tala om. Att alla skulle vara perfektionister, det skulle nog inte fungera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback