23.04.2010

Det ekar tomt här, och jag är lika tom på ord, vet inte riktigt vad jag ska skriva, det händer ju i stort sätt bara samma saker hela tiden i mitt liv så det känns lite tjatigt att ta upp. Sen vill jag skriva av mig om vissa saker, men nä de finns vissa människor som läser och som inte alls behöver veta, så dom dokumenten får ligga kvar i mappen "opostade blogginlägg". Det känns tråkigt att det ska behöva vara så. Men jag tänker inte vara feg och låsa bloggen, tänker fortsätta ha den öppen och då istället väljer jag att inte publicera precis allting som jag skulle vilja göra. Tråkigt men sant.

Ledig i helgen, och dagen imorgon kommer tillbringas imorgon med mina två älskade systrar och mamma, för minsta syster fyller 15 år på måndag och därför ska vi iväg och fira henne lite granna och ha en hel dag för oss själva och ro om varandra ordentligt utan ungar och karlar, kan vara riktigt skönt ibland. Bara vi tjejer, lite lättare att umgås så ibland, man kan prata tjejsaker som man vill göra.
Sen vill man prata om vissa saker med sina systrar och sin mamma när ingen annan är med. Och då kommer ju detta tillfälle bli alldeles perfekt för det.
Så dagen kommer börja tidigt imorgon. Strax efter klockan 09.00 imorgon ska jag hämta storasyster och mellan 9.30-10.00 ska vi hämta upp lillasyster. Det kommer bli en heldag, men så underbart!


Foto taget av: Linda Kanfalk  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback