Tillägnad min älskade Johan


Jag är så lycklig, ingen mår så bra som jag.
Förstår fortfarande inte att det är sant.
Att jag har träffat en som verkligen ser mig, bryr sig, höjer mig till skyarna.
Det går inte att förklara! Små komplimanger som lyfter självförtroendet.
Helt underbart, kan vakna på nätterna ibland och bara njuta av att höra hans andetag.
Snusa honom lite i nacken och inse att jag är lyckligast på jorden.
Dom få lediga dagarna få vakna brevid honom och ligga och småkika lite och se hur
fridfullt han sover.
Att bara vara i hans närhet. Det är ingen som kan förstå!
Jag älskar honom mer än något annat. Det bästa i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är vaken, jag vet det. Vad har du för ursäkt att inte morgonblogga? Varmvattnet är slut och du orkar inte röra på dig ;)

2009-09-21 @ 07:22:52
URL: http://skriftform.blogg.se/
Postat av: Sofia.

Va fin bilden var :)

2009-09-21 @ 17:36:37
URL: http://softyzgehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback