Nu tar vi kväller

Japp nu är jag nyduschad och vacker som en ros, sitter i mina ny införskaffade trosor som är så sköna att de inte är sant, suttit nere och pratat om allt och ingenting, så skönt när man är så öppna med varandra och kan prata om allting, förr och nu. Hur vi båda är och har förändras under denna tid som har gått, och inget är negativt heller. Jag har gått upp i vikt, inget som jag klagar över, men det är lite jobbigt när man står och ska handla kläder och man måste gå upp i storlekarna, men vad gör det. En sak som bara bevisar att man mår bra!

Och ingenting jag klagar över, jag har hellre en liten kalaskula på magen och kärlekshandtag än att jag skulle se ut som ett benrangel, inget som skulle passa min kropp eftersom jag har kraftig benstomme, det är bara att gilla läget att det är såhär jag ser ut. Man kan inget göra åt saken, det skulle inte bli bättre av att jag skulle börja banta och hårdträna eller gå på en massa dieter. Man lever bara en gång och det ska man ta tillvara på!'

Är super nöjd med mina inköp av kläder som jag gjorde idag, tack Linda för råden och pizzan som vi delade på.

Nej krypa tätt intill och sova, imorgon inväntas jag hos optikern 10.30, får se vad det utvisar och 18.00 föräldramöte i Hallstahammar


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för sällskapet, skjussen och tiden med dig <3

2009-09-08 @ 18:42:12
URL: http://skriftform.blogg.se/
Postat av: Linda

Ibland behövs det, plus att bekvämlighet är bättre än snyggt :)

2009-09-08 @ 21:58:15
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback