Morötter och vitlöksdipp is the shit



Den 4 benta i detta hus är väldigt bortskämt, var hem till Emelie idag en stund och i åkte ner till Granngården, och då råkade det hamna 4 grisöron och ett gosedjur i en kasse med hem till henne, min bebis ska ha det bästa och får bli bortskämd! Och jag var väldigt populär när jag kom hem vill jag lova..

Va till optikern igår, nu vet jag var min huvudvärk kommer ifrån i alla fall, det beror på att mina ögon slappnar av för mycket, så när dom ska spänna sig så måste musklerna anstränga så mycket så det resulterar i huvudvärk, så nu ska jag flipper-träna i 3 veckor och hoppas på att musklerna tränas så pass mycket att jag slipper byta glas och så.. Ska träna 2 minuter 3 gånger om dagen.
Så nu är det bara att hålla tummen om att det går vägen.

Var på föräldramöte igår, var en annan upplevelse för mig, är inte van att sitta på den sidan. Men Julias mentor verkar ju vara bra. Fick fylla i lite papper och så, det var ju bra med ett formulär man fick fylla i, där var det en fråga om lärarna fick skicka hem eleverna efter matrial om dom hade glömt dom hemma, det är ju lite svårt för dom som åker buss att kunna gå hem och hämta, som för Julia tex.

Imorgon är det föräldramöte igen, men tid?! Måste ringa till A-C om den.. Hmm kan ju vara bra att veta när man ska vara där.

Nu mumsar jag på morötter och vitlöksdipp och älsklingen spelar musik, skulle ha tittat på idol men va faan fredags finalerna är bättre..

http://skriftform.blogg.se mina tankar är med dig imorgon hela dagen, hoppas på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback