Lurad

Ja det kan man ju lugnt säga, Linda skulle jag hämta och jag skulle bjuda på kaffe och äppelkaka som jag så duktigt bakade igår. Men där gick jag på en nit kan jag ju säga, hon hade helt andra planer.
Vi skulle fota i alla fall. Så det var bara att försöka fixa till spöket så hon såg acceptabel ut.
Hon var nöjd i alla fall, och det är ju tur det, nu varvar jag med Idol och packning inför resan imorgon.

Jag är ju som jag är när jag packar om jag säger så, alltid för mycket, för tänk om jag inte skulle trivas i de kläder jag packat ner så därför packar jag ner det istället i fall att, men jag tror jag har lyckats ganska bra hittills i alla fall och det är ju tur det i alla fall. 

Nej springa vidare och fortsätta en stund till innan man stupar i säng, de känns att man har varit uppe sen 03.45, sov en stund när vi var på väg hem ifrån Västerås, och det blev inte många minuter.

Just ja mat kanske man skulle försöka hinna äta oxå! 


Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA! Jag är bäst ;) Korten blev grymma. Tack för att du höll i mig på stegen. Syns när ni kommer hem. Njut av resan nu. (Ring om du ska ha bredbandet ;) Haha.) Pussen!

2009-09-22 @ 20:25:22
URL: http://skriftform.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är min assistent ju ;) Haha. Klart han ska med då. Jag är faktiskt kort i rocken!

2009-09-22 @ 22:09:26
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback