Hösten är här



Ja nu är hösten verkligen här, med allt vad det innebär. Kyligt, man får bylsa på sig mera kläder. Ganska skönt tycker de är mysigt att få ta mig sig mera och ta fram halsdukar och allt sånt.
Dagen har varit väldigt lugn, var hem till farmor och lämnade tillbaka kylbagen och satt och pratade lite om våran resa som vi var på. Hon tycker om att få höra hur vi har haft det och att man berättar lite om vad man han gjort, så nu är hon nöjd. Och nu vet jag en sak i alla fall, kan inte beskylla farfar för mina sneda fötter, eller jo men hans är sneda utåt och mina inåt lite lustigt att det kan vara så.

Maten är nyss uppäten, korvstroganoff med ris, har nästan hela frysarna fulla med korv känns det som, så måste försöka göra av med lite.
Lite tända ljus istället för en massa lampor, mycket bättre, slunga i en film i dvdn och bara mysa ett tag innan man ska ta sig in i duschen för att vidare ta sig ner i sängen.
Just nu ljuder Sara Löfgren ur mina högtalare på lagom volym, älsklingen har meckat med BMW;n så imorgon ska jag åka och besikta om den, hoppas nu att den går igenom, men alla fel är åtgärdade så de ska den göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback