Garageänka

Japp nu har jag gått och blivit garageänka. Älsklingen pular och flyttar om i garaget, ska riva en vägg så han får mer plats inför det kommande motorbytet på Saaben.
Så jag har tänt lite ljus och Takida ljuder ur högtalarna just nu.
Skönt med lite egentid.

Jobb lör-sön, lördag blire köra Heby och söndag Ludvika. Skönt med lite fler jobb timmar! Mer pengar, det kommer säga klirr i kassan och det är trevligt.

Imorgon ska vi till Skinnskatteberg och titta på rally, mysigt. Ut i skogen och titta på. Hur mysigt som helst ska det bli. Ta med lite korv och grilla!

Väntar på att klockan ska slå 21.00 så Lyxfällan, med Charlie och Mattias ska börja. Fattar inte hur dumma vissa människor kan vara som bara låter sin ekonomi fallera och sätta på skygglapparna och bara låta det vara, för alla verkar så chockade när dom berättar hur illa det är.

Nu kommer gläfs och kryper upp tättintill och lägger huvudet i knät på mig och tycker att jag ska ge mig uppmärksamhet till henne iställer och så ska det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback