En helt vanlig galen dag


Ny outfit
Dagen började med optikern, gick väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men så är det, bara att sitta i 2 veckor till känns inte så där riktigt roligt men vad ska man göra, bara hoppas på att det är bra sen.

Sen blev det frukost på Dalhem med Linda, nygräddade baguetter och kaffe! Jummie!
Prat och diskussioner på tapeten som vanligt. 
Blev söndermobbad för mina trasiga skor, så blev ju så illa tvungen att åka ner och köpa ett par nya, ett par som jag trivs med redan. Svarta och rosa, enkla vanliga. 380:- på Inter Sport tyckte jag verkligen att dom var värda det. Vidare til Is! Och självklart hittade Linda en kofta som hon skulle köpa och det blev en till mig med. Sen vidare in på Lindex och hitta 2 par strumpbyxor.

Så nu är det såhär att för lilla EmmaOskarina lider nu shoppingförbud! Nu har hon handlat allt som hon behöver så nu får det vara bra för ett tag..

Det är illa när man har för mycket tid över på morgonen, satt och titta på Nyhetsmorgon och blev less. Tog fram plattången och plattade hela håret, något som jag väldigt sällan gör ensam för att det är så jobbigt när man har mycket hår, men det blev riktigt bra. Jaha tänkte jag och nu då, så det blev en helsminking med på det. Inte likt mig att göra det, men nu blev det så! Jeans och en röd t-shirt, riktigt nöjd med dagens outfit, men nu sitter jag här i mina nya strumpbyxor och nya koftan! Det blir kvällens outfit när me und Linda åker till Västerås för att inta biosalongen och titta på "Flickan som lekte med elden".

Over and out, back later!  

 
Denna bild är från resan till Bruksvallarna


Kommentarer
Postat av: Linda

Japp, självklart. Sugen? ;) Pussen <3

2009-09-29 @ 15:25:55
URL: http://skriftform.blogg.se/
Postat av: Linda

Good <3

2009-09-29 @ 16:42:07
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback